תנאי הרשמה, נהלים ותשלום

 

שנת הלימודים מתחילה ביום א' 3/09/2017 ומסתיימת ביום ה' 28/6/2018.

משך הפעילות 10 חודשים.

 

  • השיבוץ במערכת השעות מותנה בהסדרת התשלום מראש לכל שנת הפעילות.
  • ביטול חוג יתאפשר עד ה 28.2.18 בלבד, באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול הרישום למחלקה, וחיוב תשלום בגין חודש הפעילות השוטף.
  • חובה למלא טופס הרשמה כתנאי להרשמה. (ניתן למצוא באתר)
  • שנת הלימודים מתנהלת בהתאם ללימודים ולחופשות בתי הספר.
  • הלימודים הפרטניים במרכז למוסיקה מומלצים לילדים מכיתה ג' ומעלה,
    בהתייעצות והתאמה עם צוות ההנהלה.
  • השיבוץ במערכת השעות נתון למגבלות רבות והנו על בסיס מקום פנוי. כל המקדים להירשם הרי זה משובח!

 

אמצעי תשלום

ניתן לשלם הן באמצעות כניסה לאתר האינטרנט של המועצה והן במזכירות המחלקה. למשלמים באינטרנט – באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

למשלמים במזכירות המחלקה – באמצעות כרטיס אשראי, צ'קים או מזומן

(מראש לכל השנה כאשר מדובר במזומן בלבד), בהתאם לשעות קבלת הקהל שיפורסמו.

 

עלויות

  • שיעור פרטני רגיל (45 דק') – 415 ₪ לחודש
  • שיעור של חצי שעה(*) (מתחילים בכתה ג') 323 ₪ לחודש   

(*) הנ"ל לאחר התייעצות ואישור המורה וצוות ההנהלה.

  • עלות השתתפות מקהלות פעמון 195 ₪ לחודש.
  • עלות חוג קבוצתי "א,ב במוסיקה" 160 ₪ לחודש.
  • תלמידים בוגרי פרויקט "ניגונים" הנרשמים מייד בתום הפרויקט זוכים להנחה על שנת הלימוד הראשונה בהמשך ללימודי הכלי בבית הספר.
  • השכרת כלי (כלי נשיפה וכינורות):

 לתלמידים חדשים – 3 חודשי ניסיון ללא תשלום. לאחר מכן עלות של 50 ₪ לחודש.

לתלמידים ממשיכים – עלות השכרה מתחילת השנה.

השכרת הכלים הינה בהתאם למלאי שנמצא במרכז ובהתאם לשיקולי המערכת.

העלות למשתתף שאינו תושב המועצה – בתוספת 10%.

תגובות

כתיבת תגובה

מובהר בזה שהמועצה אינה מתחייבת לפרסם כל תגובה שתישלח. לא יתפרסמו תגובות הכוללות דברי נאצה, הסתה, לשון הרע, איומים וכל התבטאות החורגת מהטעם הטוב.