מעודדים מיחזור – מדלת לדלת

הנעורים של קיבוץ תל קציר יצאו ביוזמה נפלאה לקידום השמירה על הסביבה, כשעברו בין הבתים וחילקו שקיות כתומות להפרדת אריזות


בני ובנות הנעורים בתל קציר יצאו ביוזמה יפה ומאוד סביבתית: הם עברו בין בתי הקיבוץ וחילקו לתושבים שקיות כתומות להפרדת אריזות.

 

הנערות והנערים עשו זאת כדי להגביר את המודעות להפרדת פסולת נכונה ולעודד מיחזור, למען שמירה על סביבת הקיבוץ ועמק הירדן. לכל שקית צורף גם עלון הסברה של המועצה ושל תאגיד המיחזור 'תמיר'.

 

תודה גדולה לבני ובנות הנעורים, בהדרכת אוראל ושחר, על ההובלה וההסברה, ולכל התושבים שמשתפים פעולה ותורמים לסביבה נקייה וירוקה יותר.

 

המועצה, באמצעות אגף תפעול ושפ"ע, ממשיכה כל העת לקדם את מהפכת המיחזור בעמק הירדן!

 

מבצע חלוקת השקיות של תל קציר.jpe